"Tropical breeds for tropical region, arid breeds for arid region, temperate breeds for temperate region, and polar breeds for polar regions"

Saturday, June 28, 2014

TERIMA KASIH

Terlebih dahulu aku nak ucapkan terima kasih kepada rakan rakan yang meberikan sokongan dan kata kata semangat saat moral aku jatuh berdebuk. Terima kasih sekali lagi.

Berkenaan isu kambing trading yang kurang kualiti itu hari, aku dah setuju untuk sponsor dua ekor kambing kepada masjid atau surau kariah mereka untuk bulan puasa ini. Kambing keluaran ladang aku sendiri. Jadi kalau diukur dari segi kewangan, aku memang rugi untuk transaksi trading. Tapi dari segi moral dan penjagaan hati pelanggan tetap, itulah jalannya nak menaikkan moral aku dan customer.

Terima kasih kepada yang bagi cadangan sponsor kambing untuk mereka bulan puasa ini.


Thank you everybody!

No comments:

Post a Comment