"Tropical breeds for tropical region, arid breeds for arid region, temperate breeds for temperate region, and polar breeds for polar regions"

Wednesday, June 4, 2014

DITERJAH GENG UM

Selepas 5 ekor kambing trading selamat sampai di kandang aku, kebetulan geng UM dah sampai dan sedang menimbang berat kambing kambing di kandang. Dah lama aku tak ambik gambar gambar diorang. Jadi kali ni aku nak update wajah terbaru diorang - Shafiq dan Nizar. Yang lain lain takde assignment di ladang aku ini hari. 

Biasanya diorang datang naik Preve. Kali ni 'spanking new' Myvi Extreme Red Fellow Edition..


Biasanya assignment diorang memerlukan tidur semalaman. Kali ni cuma day job. Terima kasih kerana rajin menimbang kambing kambing aku. Aku sendiri jarang sangat menimbang. Masa orang nak beli baru timbang. Malas sungguh aku ni. 


Special herbs yang diorang bawa. Finely powdered concoction of unknown herbs. I don't know exactly what they are, but.. I can guess. 


Special herbs are blended with the concentrate. These herbs are powerful. Not all goats get this ration. Just a very few selected ones.


Red Fellow juga dijadikan subjek kajian...


Yo sister! What's up?


No no no! Don't kiss me you idiot!

Terima kasih kepada Shafiq dan Nizar yang belajar mengaji dengan kambing kambing aku. Aku pikir banyak juga insight yang geng UM dapat pasal kambing kambing dan operasi aku. Dah bertahun tahun kajian diorang ni. 

Good luck fellow!



No comments:

Post a Comment