"Tropical breeds for tropical region, arid breeds for arid region, temperate breeds for temperate region, and polar breeds for polar regions"

Tuesday, August 12, 2014

THE NEVER GRADUATING ALQASSAM

Pejuang AlQassam Palestin diwajibkan solat berjemaah setiap lima waktu.
Pejuang AlQassam Palestin diwajibkan membaca AlQuran setiap hari.

Sebab itu mereka 'invincible'. Ditakuti Zionis yang memiliki kuasa militari yang jauh lebih besar. 

AlQassam sama sekali tidak akan tertakluk. Tidak mampu dikalahkan. 

Mereka akan berterusan menjadi jadi bara api yang kekal menyalakan inspirasi kepada para mukmin seluruh dunia. 

Aku tidak kagum dengan perhimpunan jutawan dan bilionair seluruh dunia. Tidak sama sekali. Tetapi aku akan sentiasa kagum dengan barisan anak muda yang bersedia untuk syahid, meninggalkan segala kelazatan dunia, demi bertemu Tuhan yang mereka sebut sebut setiap hari. 

Aku belum mampu menjadi seperti mereka. Solat aku tidak terjaga. AlQuran tidak aku baca setiap hari. Tuhan tidak aku sebut setiap saat. 

Aku masih AlQassam 'in training'. Belum ada harapan untuk graduasi. 

To AlQassam, real and wannabe, and jihadist all over the world, surely The Lord of All Worlds will reward every single drop of your blood!

Into the gates of Heaven!

This guy is pretty much hopeless when it comes to spirit of jihad. And his tiny Rambo knife is just good for skinning tilapia fish.

Again this guy is very much hopeless. His chosen ride into the gates of Heaven, the horse named Diego, does not share the same wavelength. Preferring instead to ride into a field of cowgrass... and munching them. Sheesshhh..


No comments:

Post a Comment