"Tropical breeds for tropical region, arid breeds for arid region, temperate breeds for temperate region, and polar breeds for polar regions"

Wednesday, August 13, 2014

PELAWAT DAN PELANGGAN

Antara. Baru baru ni. Aku mohon maaf kepada mereka mereka yang aku tak amik gambar dan tak jelaskan di sini. Aku harap tuan puan tak baca blog aku. Terima kasih semua!

Siva. Beli empat ekor kambing. And no. Diego is not for sale. 

Cucu Hj Muhd dari Besout. Main main dengan anak kambing umur tiga hari. 

Hj Muhd sedang meneliti kambing kambing jantan yang ada. Dah biasa pilih kambing. Pro ni. Tak yah aku sibuk sibuk cerita itu cerita ini. 

Kumpulan cikgu dari SK Jernang, sebuah sekolah orang asli. Jauh ke dalam Sungkai. Tengah mencari kambing muda untuk jamuan raya cikgu cikgu.

Sebenarnya pertama kali masuk kandang kambing geng cikgu ni.

Lagi kes aku kena paksa perah susu kambing. Korang ni lah... buahaha. Nasib baik ada payment, dan duit raya. Thanks bro!

It's raw..

It's natural..

It's damn full of goodness!

Thank you everybody!



No comments:

Post a Comment