"Tropical breeds for tropical region, arid breeds for arid region, temperate breeds for temperate region, and polar breeds for polar regions"

Saturday, July 5, 2014

TERIMA KASIH BUAT GENG IMPORTER

Yep. Jangan terkejut.

Aku nak ucapkan terima kasih kepada geng importer yang menyerang aku kaw kaw tempoh hari. Ada banyak 'positive side effects'. Very pleasant surprise. Blog and facebook readership naik. Demand untuk kambing aku juga skyrocket.

Tapi yang paling penting, dan ini jauh lebih penting dan lebih besar magnitudnya daripada apa yang terjadi kepada aku - kesedaran terhadap penggunaan genetik tempatan dalam usaha meningkatkan pengeluaran makanan dalam negara semakin tinggi. Begitu juga kesedaran terhadap usaha membebaskan diri dan umat Islam dari kebergantungan kepada negara kafir bagi upacara korban dan aqiqah semakin baik.

Jadi tanpa disangka serangan bertubi tubi dan pedas dari geng importer sebenarnya mempercepatkan dan memperluaskan kesedaran ini. Baik! Baik! Baik! Objektif untuk membangunkan industri tempatan semakin direalisasikan.

Aku harap lepas ni ada lagi serangan dan kritikan dari geng importer. Lagi pedas lagi baik. Lagi  panjang lagi mahsyuk. Label lah aku 'dengki dengki dengki dengkiiiiiiiiiiii .............. . Label lah aku 'penternak nothing'. Label lah aku 'perosak keharmonian industri'. Label lah aku 'bagi makan anak anak duit haram'. Label lah aku 'apa sumbangan pembiak kepada industri?'. Letak lah gambar beruk dalam post aku.

Yaaa... seranglah aku sepuas puasnya. Lemparkan komen komen yang lebih pedas.

Biarkan aku tenggelam lemas ditimbun komen komen yang menyerang peribadi. 

It's goooooood.

Now....... I haven't tapped any personal network, and I still haven't spend a single cent on advertising or promotion. Hmmmm.... perhaps....

4 comments:

  1. Apa ada pd kritikan kalau Allah redha.

    ReplyDelete
  2. Ketulusan dengan Allah amat penting.Kebergantungan pada Nya lebih besar.Kits cari akan keredhaanNya.Persetan dengan manusia yang tak pakai akal ni.Keyakinan kita itu amat penting.BUMI KITA DARAH KITA

    ReplyDelete
  3. terima kasih atas input tuan tuan sekalian!

    ReplyDelete