"Tropical breeds for tropical region, arid breeds for arid region, temperate breeds for temperate region, and polar breeds for polar regions"

Saturday, July 12, 2014

KEKUATAN ALKAHFI : 39

Sebahagian kekuatan ayat 39 AlKahfi aku dedahkan. Sebahagian. Ada lagi. Banyak.
_________________________

Semalam aku dapat lagi kelahiran kembar tiga. Segala puji dan kemuliaan kepada Yang Maha Pemurah. Dan Maha Pengasih kepada mereka yang beriman kepadaNya. 

Tahun ini dapat banyak kelahiran kembar tiga. Banyak kali. Berderet. Tak pernah terjadi sebelum ini dimana tahun tahun sebelumnya cuma ada satu atau dua kes triplet dalam satu satu tahun. 

Aku masih menggunakan pejantan yang bukan keturunan kembar. Dan menggunakan kumpulan induk yang sama dimana kebanyakannya bukan keturunan kembar. Dan jumlah input yang lebih rendah. 

INPUT LEBIH RENDAH. Bukannya sama atau lebih tinggi. 

Aku perasan ini semua bermula saat ayat 39 AlKahfi diamalkan setiap kali sampai di pintu ladang. Yaaa ayat 39 AlKahfi adalah 'performance booster' yang menakjubkan. Boleh 'unlock' potensi yang tidak diketahui wujud pada ternakan kita semua. Tak perlu susah susah buat itu buat ini tertonggeng tonggeng. Cuma perlukan keyakinan. Iman. Taqwa.

Dan ketahuilah rakan rakan penternak pembiak sekalian,

Aku adalah paling kurang takwa antara kita semua - solat aku tunggang langgang, puasa aku tunggang langgang, zakat aku tunggang langgang, sedekah aku tunggang langgang, aku banyak buat perkara dosa dan sia sia........ - iman aku sangat nipis. Taqwa aku secubit. 

AKU SANGAT YAKIN SANGAT PASTI, sesiapa antara kita para pembiak yang lebih tinggi taqwanya, yang benar benar berusaha menjunjung sunnah para anbiya' - akan dapat 'unlock' potensi yang lebih besar di luar kebiasaan. Yang orang kata dongeng. Mustahil. 

Tetapi bagi aku bukan mustahil. Bukan dongeng. Kerana aku sendiri telah merasa fenomenanya. 

Kerana itu, wahai rakan rakan pembiak sekalian, gunakanlah hadiah kurniaan Sang Maha Penyayang, istimewa untuk mereka yang beriman kepada kewujudanNya, sekerap kerapnya. Seyakin yakinnya. 

"Tiadalah semua ini wujud tanpa kekuatan dan pertolongan dari Allah Yang Maha Agung"!!!

Ke arah kebebasan!




2 comments: