"Tropical breeds for tropical region, arid breeds for arid region, temperate breeds for temperate region, and polar breeds for polar regions"

Friday, July 18, 2014

OH MY GOAT! THE ALIEN HAS LANDED!

'Crop circle' di US

'Crop circle' di alwigoatfarm buehehehe....

Semalam aku masuk ladang. Dan lewat petang aku baru perasan ada formasi aneh pada padang rumput depan rumah ladang. Aku naik ke loteng rumah untuk dapatkan pandangan lebih baik. Tu diaaaa.....

Bila masa 'alien' susah payah tulis nama aku ni? Hahaha...

Aku tanya pekerja aku, sapa yang buat ni? Takdak sapa mengaku. Semua tersenyum senyum.

Aiiii korang ni lah. Takpe. Sebenarnya jauh di lubuk hati aku rasa terharu dengan 'penghargaan' yang korang berikan. Susah payah korang tulis nama aku besar besar. Nasib baik aku perasan. Ok. Nanti aku belanja korang makan. (ke memang  taktik nak suruh aku belanja makan?)

No comments:

Post a Comment