"Tropical breeds for tropical region, arid breeds for arid region, temperate breeds for temperate region, and polar breeds for polar regions"

Thursday, May 21, 2015

MYSTERY OF THE WEAK GOAT

Aku ada seekor kambing yang baru baru ni berubah menjadi pelik. Dia boleh ikut gembala. Dia boleh lompat parit. Tapi.... tak lepas naik tangga kandang. Anaknya ok cukup susu takdak masalah.

Musykil sungguh aku dibuatnya. Kenapa ye?

Deficiency apa ye? Vitamin? Mineral?


(alwigoatfarm adalah pembekal kambing muda, pembekal kambing aqiqah / kambing akikah, dan pembekal kambing qurban / kambing korban. Sebarang pertanyaan boleh hubungi no telefon yang tertera di atas)

www.gengkambing.com - lets breed for freedom!

1 comment:

  1. Saya pun ada kes sebegini.tapi lain sikit.Boleh turun naik kandang tetapi takut lintas titi kekawasan ragut.Dlm kes saya titi ini saya jadikan alat untuk mengetahui kawanan kambing yg bermasaalah.Balik dr gembala kambing ini dimasokan didlam pen klinik.Proses dignosis dilakukan.Payah nak komen u kes sebab xdapat tengok kgb depan mata.tq

    ReplyDelete