"Tropical breeds for tropical region, arid breeds for arid region, temperate breeds for temperate region, and polar breeds for polar regions"

Friday, October 17, 2014

FUH BERSAWANG SAWANG!

Hai! Dah lama sangat aku tak buka blog, facebook, dan email. Memang tak ambik tahu. Yang aku tahu aku tengah sibuk main game Dragon Age Origins dan Neverwinter Nights II (takdak kerja lain aku ni - 'lagho' memanjang). 

Wokeh, first order of the day. Aku ucap tahniah kepada Isal dari Keratong Agro yang telah berjaya melangsungkan perkahwinan dengan pilihan hatinya baru baru ini. Tahniah! Dan selamat datang ke Kelab Perut...... Lawa (tak nak ah kutuk perut sendiri). 

Biasanya bila aku lama tak update, Isal akan jadi orang pertama yang bertanya apa terjadi pada aku. Tapi kali ini fungsi tersebut gagal. Yeahh aku faham Isal baru kahwin. Jadi dia sukar untuk ingat perkara perkara lain. Biasaklah tu.. orang baru kahwin..

Second order of the day... terima kasih kepada semua pelanggan pelanggan, pelawat pelawat, pembaca pembaca, rakan rakan penternak dan pembiak yang tak putus putus 'menyibukkan' aku pagi petang siang malam. Terima kasih atas perhatian dan sokongan anda semua. Semoga Yang Maha Perkasa merahmati kalian. 

Third order of the day..... hmmm... takdak.. Pasalnya aku nak warm up sebelum tulis yang berat berat. Let's see.. apa aku nak tulis..

Bersambung..


No comments:

Post a Comment